کتاب در زمینه استراتژی های بازاریابی در دوران بهبود و رونق

معرفی کتاب

همیشه چرخ بازار بر یک مدار نخواهد چرخید؛ روزی خواهد رسید که دیگر استراتژیshy;های خوب گذشته پاسخگوی نیاز حال نبوده و رقبا از ما پیشی خواهند گرفت و در نتیجه سهم بازار ما کاهش یافته و تکنیک shy;های بازاریابی کفایت لازم را برای رهبری دوباره بازار ندارند. بنابراین یافتن روزنهshy; های امید و بازاریابی در دوران سختی که شرکتshy; ها با آن رو به رو خواهند شد، مبحثی می shy;باشد که زیر چتر عنوانی نوین در ادبیات بازاریابی مطرح گردیده است: بازاریابی در دوران بهبود(Recovery) و رونق (Prosperity). اما چگونه میshy;توان از طریق بازاریابی در دوران بهبوداز شرایط سخت عبور کرده و دوباره به دوران رونق رسید؟ این پرسشی است که برای بسیاری از شرکت shy;ها، فعالان بازاریابی و صاحبshy;نظران بازاریابی مطرح است. مفاهیم بازاریابی برای بهبودو رونق، جهت پاسخ گویی به این پرسش پدید آمده است. بازاریابی برایبهبود شامل همه تلاشshy; هایی است که شرکت shy;ها آن را انجام می دهند تا نه تنها در دوران خروج از رکود حیات کنونی خود را حفظ کنند، بلکه دوباره خود را به رونق برسانند و حتی رهبری بازار را به دست آورند. شرکت هایی که بتوانند از دوران رکود به سلامت عبور کنند، به روزهای روشن تر دوران بهبود و رونق خواهند رسید. این شرکت ها می بایست رفتار مشتریان را در سال های پس از رکود درک کنند تا قادر باشند محصولات و خدمات متناسب با نیازهای مشتریان دوران پس از رکود را عرضه کنند. پس بازاریابی متناسب با دورهshy; ی بعد از رکود، کلید موفقیت و ماندگاری است.

کتاباستراتژی های بازاریابی و فروش که توسط دکتر احمد روستا و کبری سبزعلی یمقانی تألیف شده است، با هدف کمک به شرکتshy; ها برای عبور از دوران بهبودو رسیدن به دوران رونق می باشد. این کتاب ضمن ارائه مفاهیم نوین بازاریابی در دورانshy; بهبود و رونق، راه کارها و چک لیست هایی را ارائه میshy; کند تا شرکت shy;ها بتوانند با توسل به آن از دوران بهبود، گذر نمایند و دوران رونق خود را مهیا سازند.

به شما فعالان و صاحبنظران بازاریابی و شرکت ها توصیه می کنیم حتماً این کتاب را تهیه و مطالعه فرمایید.

معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های درسی | آموزش زبان | هنری | فنی و مهندسی

معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های علمی | عمومی | ادبیات | حقوق)

معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های اقتصاد و مدیریت)

معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های روانشناسی)

معرفی کتابهای دکتر کبری سبزعلی یمقانی

بازاریابی ,دوران ,رونق ,شرکت ,رکود ,بازار ,دوران بهبود ,دوران رونق ,سبزعلی یمقانی ,کبری سبزعلی ,بازاریابی مطرح ,کبری سبزعلی یمقانی
مشخصات
آخرین جستجو ها